منتدى اصحاب ميزو
الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 507584714
منتدى اصحاب ميزو
الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 507584714
منتدى اصحاب ميزو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اصحاب ميزو

منتدى اصحاب ميزو احلي اصحاب واحلي اخوات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا

عروق جزائرية
Green angel
meriem
محمدميزو
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمدميزو
صاحب الموقع
صاحب الموقع
محمدميزو

الجنس الجنس : ذكر

المزاج المزاج : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 110

المهنة المهنة : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Collec10

هوايتك هوايتك : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Sports10

العمر العمر : 33
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 20/08/2010
اوسمة العضو اوسمة العضو : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 3H59

الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Empty
مُساهمةموضوع: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالخميس مارس 10, 2011 8:23 am

السلاام عليكم علي جميع افراد المنتدى

نبداء موضوعنا سريعا اولا باستيل المنتدى بصراحة من ساعة مالاستيل الاسود تغير مفيش ولا عضو سجل في المنتدى هههههههههه انا كنت عايز اقترح عليكم نرجع الاستيل الاسود بس هنعملو تعديلات في الالوان والشكل وانتو اللي هتختاروا الالوان وكلنا هنقول راينا وان شاء الله هيكون لون فاتح عن اللون الاسود الاولانى هيكون رصاصى فاتح كدة عن التانى وهنختار الالوان ونظبطها علي حسب راي الاعضاء بس المهم كل واحد يقول رأيو
علشان دة موضوع مفتوح لينا كلنا نتناقش فية الرسول صلي الله علية وسلم قال( الراى شورى بينكم)
يعنى كلنا نتكلم ونقول رأينا ونفيد بعض

ثانيا هيتم اضافة اوسمة جديدة لبعض الاعضاء النشطين بالمنتدى نظرا لمجهوداتهم الجميلة بالمنتدى واكيد كلنا بنفيد ونستفيد من بعض ودى طبعا هتكون حاجة بسيطة جدا هتكون من ادارة المنتدى نظرا لمجهوداتهم الجميلة والمقدمة.

واللي عايز اى رتبة او اشراف او اشراف عام يطلبها وان شاء الله يتم تلبية طلبة بدون شروط.

وزى مقلتلكم رأينا مهم واللي مش هيقول رأيو هزعل منو هههههههه ماشي مستنى رأيكم كلكم.

استنو في حاجة كمان اللي عندو اى اقتراح بخصوص المنتدى حاجة مش عجباة حاجة عيزة تتغير اية اللي ناقص
يقول عليها

معلش بقا طولت عليكم

والله الموفق والمستعان
اخوكم
محمد

thx
meriem
المديرة العامة
المديرة العامة
meriem

الجنس الجنس : انثى

المزاج المزاج : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 8010

المهنة المهنة : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Engine10

هوايتك هوايتك : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Readin10

العمر العمر : 45
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/10/2010
اوسمة العضو اوسمة العضو : وسام حواء المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالخميس مارس 10, 2011 10:44 am

بسم الله الرحمن الرحيم

مثل ما انت عارف يا محمد انا متابعة لمنتدى من فترة طويلة و كل ميتغير الاستايل
اجي هنا احطلك ملاحظة بخصوصه

برايي اللون الاسود كثير متعب للنظر و انا شخصيا القى بعض الصعوبات مع انه عاجبني كثير

فيم يخص الاستايل اذا متوفرة عندك استايلات كانت من قبل ركبها و احنا تحت امرك براينا

بخصوص الاقسام و مع انه التقصير مني انا ايضا شايفة في بعض الاقسام نايمة
و اقسام ممكن تكون مهمة و غير موجوده عندنا

انا جاوبت لاني خايفة منك شكلك بالصورة الرمزية يخوف هههههههههههههه

الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Bqouvp347e1u

هذا و انا الان اجاوب على عجلة من امري لاني متاخرة على وظيفتي
و ان شاء الله ما رايحين نقصر تاني يا اخي محمد

وفقك الله و انار دربك

أمين
Green angel
مشـرفة
مشـرفة
Green angel

المزاج المزاج : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Pi-ca-46

المهنة المهنة : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Collec10

هوايتك هوايتك : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Joggin10

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 01/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالخميس مارس 10, 2011 4:10 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

بداية اخي محمد ،، سعيده بجد اني واحده من اسرة المنتدي
وبجد المنتدي بيضمن اقسام ومواضيع حلوه ومتميزه ومفيده
ده ردي علي رأينا بالاقسام والمنتدي ككل

وثانيا بالنسبة للإستايل كان قدري اني لحقته قبل مايروح وبصراحه كان عجبني اووووي لانه كان شيك جدا
وهنستني الاستايل الجديد طبعا ونتابع مع حضرتك موضوع الالوان حتي لا يتعب احد منا

ثالثا بالنسبة لموضوع الإشراف ممكن اكون مشرفة للقسم الإسلامي ،، واذا كان ممكن حبه اكون مشرفة ايضا لقسم التصميمات
اتمني مايكون طلبي مبالغ فيه

وبإذن الله نكون معك دايما اخي لتطوير المنتدي

الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 925371

محمدميزو
صاحب الموقع
صاحب الموقع
محمدميزو

هوايتك هوايتك : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Sports10

اوسمة العضو اوسمة العضو : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 3H59

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالجمعة مارس 11, 2011 7:34 am

سوفت كتب:
بسم الله الرحمن الرحيم

مثل ما انت عارف يا محمد انا متابعة لمنتدى من فترة طويلة و كل ميتغير الاستايل
اجي هنا احطلك ملاحظة بخصوصه

برايي اللون الاسود كثير متعب للنظر و انا شخصيا القى بعض الصعوبات مع انه عاجبني كثير

فيم يخص الاستايل اذا متوفرة عندك استايلات كانت من قبل ركبها و احنا تحت امرك براينا

بخصوص الاقسام و مع انه التقصير مني انا ايضا شايفة في بعض الاقسام نايمة
و اقسام ممكن تكون مهمة و غير موجوده عندنا

انا جاوبت لاني خايفة منك شكلك بالصورة الرمزية يخوف هههههههههههههه

الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Bqouvp347e1u

هذا و انا الان اجاوب على عجلة من امري لاني متاخرة على وظيفتي
و ان شاء الله ما رايحين نقصر تاني يا اخي محمد

وفقك الله و انار دربك

أمين

طبعا سوفت انتى متابعة معانا في المنتدى ودة شرف لينا والله
بالنسبة للاستيل لما يتركب ان شاء الله هيتم عمل تغيير كامل في شكل المنتدى وشكل جميع الاقسام
بالنسبة للاقسام اية الاقسام اللي انتى شايفة انها مش مهم تكون موجودة بالمنتدى
بالنسبة للصورة ههههههههههههه هايخة منى علشان الصورةههههههههههههه
هى عجبتنى فرحت عملتها هههههههههه هبقا اغيرها بعدين
مش عايزين تاخير ع الوظيفة لازم تبقي ملتزمة هههههههه ماشي
وشكرا جزيلا لردك ورايكـ ياسوفت
نورتى الموضوع الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 925371 والله
عروق جزائرية
مشـرفة
مشـرفة
عروق جزائرية

المزاج المزاج : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 5510

المهنة المهنة : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Studen10

العمر العمر : 27
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 26/10/2010
اوسمة العضو اوسمة العضو : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Ouuoou14

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالجمعة مارس 11, 2011 8:29 am

انا اوافق الاخت سوفت في رايها فالاستايل الاول كان حلو بس انت جرب الاستايلات يلي عندك و نحنا نشوف المناسب
و انا اظن انا الاستايل الفاتح يكون احسن هدا رايي
شكرا و موفق
محمدميزو
صاحب الموقع
صاحب الموقع
محمدميزو

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالجمعة مارس 11, 2011 8:36 am

Green angel كتب:
بسم الله الرحمن الرحيم

بداية اخي محمد ،، سعيده بجد اني واحده من اسرة المنتدي
وبجد المنتدي بيضمن اقسام ومواضيع حلوه ومتميزه ومفيده
ده ردي علي رأينا بالاقسام والمنتدي ككل

وثانيا بالنسبة للإستايل كان قدري اني لحقته قبل مايروح وبصراحه كان عجبني اووووي لانه كان شيك جدا
وهنستني الاستايل الجديد طبعا ونتابع مع حضرتك موضوع الالوان حتي لا يتعب احد منا

ثالثا بالنسبة لموضوع الإشراف ممكن اكون مشرفة للقسم الإسلامي ،، واذا كان ممكن حبه اكون مشرفة ايضا لقسم التصميمات
اتمني مايكون طلبي مبالغ فيه

وبإذن الله نكون معك دايما اخي لتطوير المنتدي

احنا سعداء اكتر والله انكـ موجودة معانا بالمنتدى ومنورانا والله
بالنسبة للاستيل هيتم لكن بعد فترة قصير ان شاء الله وهيتم تغيير شامل ان شاء الله بالمنتدى هيعجب الكل
وبالنسبة للاشراف مفيش اى مشاكل خالص وهيتم تعينك مشرفة للقسم الاسلامى وقسم التصميمات
وشكرا لرايك الجميل
والف مبروكـ ليكى ع الاشراف ياجرين انجل
محمدميزو
صاحب الموقع
صاحب الموقع
محمدميزو

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالجمعة مارس 11, 2011 8:40 am

عروق جزائرية كتب:
انا اوافق الاخت سوفت في رايها فالاستايل الاول كان حلو بس انت جرب الاستايلات يلي عندك و نحنا نشوف المناسب
و انا اظن انا الاستايل الفاتح يكون احسن هدا رايي
شكرا و موفق

تمام ياعروق رايكـ وصل ان شاء الله الشكل الجديد هيعجب الكل وهنقول بردووو راينا كلنا
شكرا عروق لرايدكـ
نورتى الموضوع
Green angel
مشـرفة
مشـرفة
Green angel

المزاج المزاج : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Pi-ca-46

هوايتك هوايتك : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Joggin10

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 01/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالسبت مارس 12, 2011 5:35 pm

محمدميزو كتب:

احنا سعداء اكتر والله انكـ موجودة معانا بالمنتدى ومنورانا والله
بالنسبة للاستيل هيتم لكن بعد فترة قصير ان شاء الله وهيتم تغيير شامل ان شاء الله بالمنتدى هيعجب الكل
وبالنسبة للاشراف مفيش اى مشاكل خالص وهيتم تعينك مشرفة للقسم الاسلامى وقسم التصميمات
وشكرا لرايك الجميل
والف مبروكـ ليكى ع الاشراف ياجرين انجل

جزاك الله كل خير اخي الغالي علي كلماتك الطيبة
بإذن الله نحن في إنتظار كل ماهو جديد ومبدع منك اخي
الشكر لله اخي هذا واجبي لكوني واحده من اسره المنتدي
الله يبارك فيك اخي
اتمني اكون عند حسن ظنكم بي دائما

nickelodeon
صديق جديـد
صديق جديـد
nickelodeon

المهنة المهنة : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Progra10

العمر العمر : 28
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالإثنين مارس 14, 2011 3:52 pm

اولا اخي محمد انا اسعد شخص لانني واحد من اسرتكم الرائعة .
و ثانيا الستايل اجمل من الجمال نفسه , هي فترة قصيرة و سيتعود الجميع على الستايل
و ثالثا اتمنى لو تضعوا منتدى خاص بالبرمجة و هندسة البرمجيات و اخر خاص بتطوير المواقع و المنتديات و اكون انا مشرفا عليه او اكون مشرف على منتديات البرامج والانترنت اكون شاكرا لكم وكفاني فخرا ان اكون عضوا في منتداكم و انشاء الله من اليوم ساكون عضوا نشيطا بالمنتدى .

+

وكنت قد قرات موضوع رجاء هام جداااا لكل الاعضاء في كلمة ادارة المنتدى و الحمد لله لقد بدات بتطبيق كل ما دكر في الموضوع من البحث عن المنتدى فى محرك البحث جوجل و الدخول منه الى اخر خطوة و ان شاء الله نكون عند حسن ظنك و الله يوفقك ان شاء الله و السلام عليكم .
محمدميزو
صاحب الموقع
صاحب الموقع
محمدميزو

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 15, 2011 9:07 am

nickelodeon كتب:
اولا اخي محمد انا اسعد شخص لانني واحد من اسرتكم الرائعة .
و ثانيا الستايل اجمل من الجمال نفسه , هي فترة قصيرة و سيتعود الجميع على الستايل
و ثالثا اتمنى لو تضعوا منتدى خاص بالبرمجة و هندسة البرمجيات و اخر خاص بتطوير المواقع و المنتديات و اكون انا مشرفا عليه او اكون مشرف على منتديات البرامج والانترنت اكون شاكرا لكم وكفاني فخرا ان اكون عضوا في منتداكم و انشاء الله من اليوم ساكون عضوا نشيطا بالمنتدى .

+

وكنت قد قرات موضوع رجاء هام جداااا لكل الاعضاء في كلمة ادارة المنتدى و الحمد لله لقد بدات بتطبيق كل ما دكر في الموضوع من البحث عن المنتدى فى محرك البحث جوجل و الدخول منه الى اخر خطوة و ان شاء الله نكون عند حسن ظنك و الله يوفقك ان شاء الله و السلام عليكم .

اهلا بيك معنا نحن سعداء اكتر بوجودكـ معناا
انا موافق علي اقتراحكـ بس سيتم ذلك بعد فترة قصيرة ويارت نشوف مجهودكـ الجميل خلال هذة الفترة وان شاء الله يتم انشاءالقسم المقترح منك ويتم تعيينك مشرفا علية
وشكرا للك علي ردكـ الجميل وو تطبيق ماذكر في موضوع رجاء هام جداااا لكل الاعضاء
نورت الموضوع اخى الغالي
nickelodeon
صديق جديـد
صديق جديـد
nickelodeon

المهنة المهنة : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Progra10

العمر العمر : 28
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 15, 2011 2:56 pm

شكرا لك جزيلا و بارك الله فيك .
عصام أبوغديه
عضو vip
عضو vip
عصام أبوغديه

المهنة المهنة : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Accoun10

هوايتك هوايتك : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Painti10

العمر العمر : 38
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 1:54 am

مش هطول عليك
نقطتين هكلمك فيهم
1/أستيل المنتدى زى مأنتا عاوز بس المهم الألوان فاتحه علشان متتعبناش وكمان علشان الزوار لو حسوأنهم هيلاقو تعب فى المعرفه وده طبعا هيكون بسبب اللون الغامق مش هيكون فى الأنهم هيسيبو المنتدى ويخرجو منو وهو مالانرضاه
2/مش نشيل منتديات دى فكره مش أكثر
نفرع منتدياتنا
ونحاول نخصص كلا على حده مما يؤدى لسهوله فى البحث
وشكرا
محمدميزو
صاحب الموقع
صاحب الموقع
محمدميزو

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 10:19 am

كلامك جميل ياعصام ان شاءالله قريب هيتم تغيير الاستيل وتظبيط الاقسام اكتر
واللي عندو اى اقتراح بالنسبة للاقسام يتفضل بية

النسر المفترس
صديق جديـد
صديق جديـد
النسر المفترس

المزاج المزاج : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Unknow10

المهنة المهنة : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Counse10

العمر العمر : 26
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 4:54 pm

مكشور
amel_27
صديق جديـد
صديق جديـد
amel_27

المزاج المزاج : الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا Unknow10

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 13/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا   الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 14, 2011 6:23 pm

الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 309144

شكرا على هذه المعلومات

الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 2667470410

الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا 488564

الادارة(عناوين اخبار منتدى اصحاب ميزو) الرأى شورا بيننا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فقط على اصحاب ميزو عودة تامر حسنى من الحج واخر اخبار حفلة عين شمس علي منتدى اصحاب ميزو
» قوانين منتدى اصحاب ميزو
» منتدى اصحاب ميزو /mizo473.ahlamountada.com
»  تم تشغيل نظام السمعة علي منتدى اصحاب ميزو
» جميع برامج التصميم من منتدى اصحاب ميزو